FESZTIVÁLOK-CÉGES PARTYK-CSAPATÉPÍTŐ
Fesztiválokra, falunapokra és minden nagyobb megmozdulásra ajánlom CSALÁDI PROGRAMjainkat.
Céges programjainkat
TOVÁBB»két jól elkülöníthető egységbe foglaltam. A CSAPATÉPÍTŐ ahol csak a cég dolgozói vesznek részt a CSALÁDI ahol a családtagok is.
Fontos, hogy a dolgozók egy szerető családból jöjjenek, hisz akkor minden nap friss erővel tudnak dolgozni. Mivel ezt az oldalt olvasod így biztos vagyok benne, hogy a Te céged is odafigyel arra, hogy a mindennapokban ez megvalósulhasson. Ez nagyon tiszteletre méltó! Mi a sok hétköznap után az ünnepek megszervezésében tudunk segíteni. Családi nap, Mikulás és számtalan egyéb ünnep, ami a dolgozók családjait is összehozza. Fontos ez a vezetőknek, hisz így kaphatnak olyan megfizethetetlen értékeket, mint a lojalitás, a motiváltság és a kitartás. Mi abban tudunk segíteni, hogy korosztályi bontásban a kisgyerekektől a nyugdíjasokig mindenki számára tudunk programot nyújtani. Fontos, hogy a cégre egyedileg dolgozunk ki programokat. Az alábbi programok, legyenek ötletadó támpontok. Hívj, és mi segítünk! «BEZÁR
Fesztivál programjainkon
TOVÁBB»megtalálhatóak a fix játszóházak(Bébi és Logikai játszó Játékkavalkád, kézműves, Tréfás vetélkedő), Ínyencségeink(kalandparkok, óriásbábok) és a Fantáziamalom Családi Színház. Fix játszóházaink alább, Ínyencségeink és a Fantáziamalom Családi Színház a címlapról érhető el «BEZÁR
CSALÁDI PROGRAMOK:
BÉBIJÁTSZÓ
24 négyzetméter telis tele játékokkal. 2-7 éves gyermekeknek ajánljuk. Előnyben részesítjük a természetes anyagokat így játékaink java része fából készült. Kirakók, óriás dominó, fa kisvonat csúszda és számtalan csoda.
TOVÁBB»Mindez színes játékszőnyegen, szakképzet óvodapedagógusokkal, akiknek a céljuk, hogy a gyermek minél többet játsszon, élvezve ezt a színes forgatagot.
Zártkörű rendezvényeken meghatározott feltételekkel gyermekfelügyeletet is vállalunk.
«BEZÁR
LOG-IQ-ÁZZ !
A tinédzser és felnőtt korosztálynak ajánljuk, mégpedig ezen korosztályon belül is azoknak, akiket nem riaszt el a kihívás és képesek hosszú időn át töprengeni ördöglakatjainkon, logikai fejtörőinken.
TOVÁBB»Ehhez a fejtöréshez ősi kínai logikai játékaink, természetes anyagból készült ördöglakatjaink adják az alapot. S akik egyedül nem bírják cérnával párjuk segítségével, vagy éppen Vele mérkőzve vívhatnak észpárbajt stratégiai játékainknál. Lássuk hát ki lesz a legjobbIQ ?
«BEZÁR
ASZTALI JÁTÉKOK
Mindenki imád társasozni 0-99 éves korig. Ebben a játszóházban együtt játszhat a család nagymamától az unokáig. Felhőtlen szórakozás, tartalmas együttlét.
TOVÁBB»Társas játékainkat minden olyan rendezvényre ajánljuk ahol fontos a jókedv, a játék és az együttlét.
«BEZÁR
TRÉFÁS VETÉLKEDŐ
Szellemi és ügyességi játékok, beugratók, fejtörők, melyeknek középpontjában a móka és kacagás, a vidám együttlét áll, mind a felnőtt, mind pedig a gyerekközönség nagy örömére.
TOVÁBB»
«BEZÁR
JÁTÉKKAVALKÁD
Különleges játékok egyben vagy külön-külön is.
TOVÁBB»1.Óriás síléc
Felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt szórakozás a 4 személyes síléc ahol a csapatnak megfelelően kell összehangolnia a mozgását ahhoz, hogy ne borulás legyen a vége.
2.Karikadobáló
Repül a karika ki tudja hol áll meg!
Kijelölt célokra kell rádobni a karikákat egy meghatározott távolságból
Az a győztes, aki minél több karikát juttat a célba.
3. Karikaelkapó
Komoly koncentrációt és technikai tudást igénylő feladat. Az egyik játékos kap két botot, melynek segítségével el kell dobnia a karikát, a másik játékosnak pedig el kell azt kapnia.
4.Cserépenjárás
A játékosoknak virágcserepeken járva teszik meg apályát, a nehezítés az, hogy ezeket a cserepeket nem szabad elhagyniuk.
5.Óriás dominó
Gyerekkorunk kedvenc dominója megnőtt és így az egész családnak jó és kézre áll.
6. Óriás malom
Egy kis logika és máris élvezet a malom. Nagyon? Nagyon-nagyon!
7. Színes torony
A jól ismert és kedvelt Jenga továbbfejlesztett óriásváltozata. Építs minél nagyobb tornyot a faelemekből úgy, hogy az építmény ne omoljon le, de itt számítanak a színek is. Többfajta játékverzió létezik az egyik ezek közül, hogy csak a dobókockával dobott színt lehet kivenni. Ügyes kezű játékosok számára ajánlott.
8. Óriás ördöglakat
Mindenki bontott már ki ördöglakatot. De ilyen nagyot? Ráadásul egyszerre négyen versenyezhetnek ki a legjobb!
«BEZÁR
KÉZMŰVES FOGLALKOZÁSOK ÉS ARCFESTÉS
Kézműves mestereink tényleg bármiből képesek együtt dolgozva a közönséggel alkotni, legyen az papír, fa, dó vagy gyöngy. Próbáld ki az alkotás örömét. Különleges helyekre javasoljuk
TOVÁBB»kovácsmesterünket aki hozza bőrfújtatós műhelyét. A harmadik perc munka után garantáltan mindenkin megjelennek az öröm izzadságcseppek! «BEZÁR
MINDIG PREMIER MŰHELY
Vodka! Pincér van a legyemben!
TOVÁBB»Igazi buli a hangulat? Ide már csak mi kellünk!
Műsorunk három felvonásban a következő:
Első rész: bemelegítés, a közönség ráhangolása a társulatra rövid, meglepő villanások erejéig.
Második rész: " párbaj", interaktív, vidám játék a vendégek és a társulat között.
Harmadik rész: sit down comedy, melyben társulatunk tagjai külön-külön megmutatják "legelőnyösebb oldalukat.
A zenés fináléban remélhetőleg már részt vesznek a kedves, végérvényesen ellazult vendégek.
Ha egészen egyedit keresel, minket hívj! «BEZÁR.
Csapatépítő programok
Köztudott tény, hogy egy cégen belül a hatékonyság, a sikeres együttműködés, a lehetőségek optimális kihasználása, nagyban összefügg azzal, hogy a cég alkalmazottai mennyire ismerik mind egymást, mind önmagukat, megtanultak-e együtt dolgozni, tisztában vannak-e mind a saját, mind a kollégáik képességeivel, lehetőségeivel, ötleteivel.
TOVÁBB»S persze ahhoz, hogy egy együtt jól, jó hangulatban dolgozni tudó társaság kialakuljon, sok közös jó élményre is szükség van. Programjaink ezekhez nyújtanak hathatós segítséget. Megtalálható közöttük olyan, amely még egymást egyáltalán nem ismerő kollégák (új alkalmazottak, egy cég különböző városokban dolgozó alkalmazottai, akik maximum telefonon érintkeztek eddig, de személyesen nem) számára kidolgozott változatok, és olyanok is, amelyek több éve vagy akár évtizede együtt dolgozók számára is hasznos lehetőségeket kínálnak.
A programok általában valamilyen kerettörténetbe ágyazva fűzik össze a különböző eseményeket. Programjaink között egyaránt található általános tematikájú és valamilyen speciális téma/feladat köré összpontosuló is (pl.: kommunikáció, bizalom, felelősség, konfliktuskezelés, stressz, együttműködés, stb.)
Programjaink között az egynapostól akár a hónapokon át rendszeres időpontokban történő foglalkozásig sokféle található. «BEZÁR
STAR WARS (kalandjáték)
Réges-régen egy messzi-messzi galaxisban
TOVÁBB»A Köztársaság elveszett. A Gonosz Birodalom irányítja immár a galaxist, elnyomva több millió fajt. A birodalmi rohamosztagosok minden ismert bolygót elfoglaltak, de a császár nem elégedett.
A sötét a félelemből merít erőt. A sötét nem kérdez. A sötét, amit adni tud: kín, szenvedés és halál. A sötét, amikor épít is rombol. Így épül a monumentális mű. Az elpusztíthatatlan, hatalmas erejű fegyver, ami elkészültével, legyőzhetetlenül rettegésben tartja majd az egész galaxist.
Mint minden sötétbe ide is beszüremkedik a fény. A lázadók kicsiny serege a bothan kémhálózaton keresztül az új fegyver tervrajzainak nyomára bukkant. Ha sikerül megszerezni és eljuttatni a Tantive IV-re Leia, Alderan hercegnője talán képes lesz elpusztítani a Halálcsillagot.
A bothan kém csapatoknak bolygóról bolygóra repülve kell a Halálcsillag tervrajzának részleteit összegyűjtenie. Persze ügyességtől függően egyre tisztább és pontosabb képet kapnak a tervrajzból.
A játékban 11 bolygó több mint 20 játékából lehet válogatni a csapatépítő hosszának és céljainak függvényében. Igazi kaland típusú játék, amely mind külső, mind belső környezetben kitűnően játszható. «BEZÁR
SECRET KING (döntési helyzetek)
A királyt elrabolták. Secret királyt alattvalói nagy becsben tartják. Igazságos, jó és becsületes király hírében áll. A királynak van egy fia, akit a király nagyon szeret, de úgy gondolja, hogy sokat kell még tanulnia ahhoz, hogy majd vezethesse a birodalmat.
A birodalomnak van egy féltve őrzött titka.
TOVÁBB»Ennek megszerzéséért rabolták el szegény Secret királyt. A király fia elhatározta, hogy felkutattatja birodalma leghűségesebb és legbecsületesebb alattvalóit és meghívja őket a palotájába.
Mindenki megérkezett. Kezdődhet a játék.
Ebben a csapatépítőben nagyon fontos mindennapi döntési helyzeteket szimulálunk. Hogyan kell viselkedni helyzetekben, meddig titok egy titok, a modern elektronikus eszközök adta lehetőségeket meddig etikus használni, mikortól ipari kémkedés. Lehet-e magánlevelezést folytatni és, ha abba a főnök beleolvas, mi a teendő. Többek között ilyen és ehhez hasonló napi kisebb és nagyobb döntésekkel szembesítjük a résztvevőket megmutatva a kocka többi oldalát. «BEZÁR
ROBOTOK (Felsőbbrendűség, főnöki hatalom)
I.sz. 2115-ben járunk. Egy űrbázison vagyunk, ahol szinte már csak robotok dolgoznak. Powell és Donovan azért érkezett, hogy összeszereljenek és betanítsanak egy újfajta robotot a sugárirányító kezelésére, hogy ezzel kiváltsák az állomáson az emberi munkát. Mindösszesen két hetet töltenek a bázison.
TOVÁBB» Az V.Szoláris állomás egy energia közvetítő bázis. Az új robot feladata, hogy a már ottlévő robotokat felügyelje, és az energia hullámokat a Föld felé irányítsa úgy, hogy az ne tegyen kárt abban. Fontos, hogy a robot külső megjelenésében és mozgásában nem különböznek az emberektől. Ha valaki hatalmat kap, azzal kell tudni élni. Meddig terjed a főnök hatalma? Mit követelhet, mit nem? Felsőbbrendű kiválasztott-e vagy csak irányító? A kérdéseket a végén a csapattal közösen járjuk körül. «BEZÁR